WYMIANA, ZWROT I REKLAMACJE

WYMIANA TOWARU

Jeżeli chcesz wymienić towar na inny prosimy Cię o poinformowanie nas o tym pisemnie na adres e mail: mofe@manor-of-elegance.com lub telefonicznie pod numerem 604 513 796 celem ustalenia dalszego postępowania. W tym przypadku prosimy Cię o jak najszybsze działanie, ponieważ nasze ubrania są szyte w limitowanych ilościach - a przy tym są bardzo lubiane przez naszych Klientów :).

ZWROT TOWARU

Masz 14 dni na rezygnację z zamówienia. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Napisz je samodzielnie lub skorzystaj z załączonego FORMULARZA, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie możesz wysłać na nasz adres e mail mofe@manor-of-elegance.com lub pocztą (liczy się data stempla pocztowego). Następnie odeślij do nas zwracany towar ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia od odstąpienia od umowy sprzedaży na adres:


Manor Of Elegance Monika Ogórek
ul. Główna 4C,
05-505 Nowy Prażmów.

Na terenie Polski przesyłka zwrotna jest dla Ciebie bezpłatna, jeśli zrealizujesz ją poprzez kuriera DPD lub paczkomaty InPost. Celem ustalenia sposobu i terminu nadania paczki zwrotnej prosimy o kontakt z nami pod adresem e mail: mofe@manor-of-elegance.com

Jeżeli zdecydujesz się odesłać zwracany towar poprzez Pocztę Polska ponosisz koszt tej przesyłki.

Koszt zwrotu przesyłki zagranicznej ponosi zwracający towar.


Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w terminie do 14 dni od dnia wysłania oświadczenia.

Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.

REKLAMACJE

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie mofe.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z art. 556–576 Kodeksu Cywilnego. Ze swojej strony jesteś obowiązany do zawiadomienia nas o takiej niezgodności w ciągu jednego miesiąca od jej stwierdzenia.

Procedura reklamacji

W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru prosimy Cię o poinformowanie nas o tym przedstawiając datę, opis i okoliczności zaobserwowania wady / uszkodzenia, dla swojej wygody możesz do tego użyć FORMULARZA i przesłać go do nas na adres e mail: mofe@manor-of-elegance.com

W przeciągu 14 dni ustosunkujemy się do złożonej przez Ciebie reklamacji i powiadomimy Cię o sposobie dalszego postępowania.

Celem rozpatrzenia reklamacji powinieneś przesłać lub dostarczyć reklamowany towar, jeśli to możliwe z dowodem zakupu.

Adres do obsługi reklamacji:

Manor of Elegance Monika Ogórek
ul. Główna 4C,
05-505 Nowy Prażmów.

Na terenie Polski przesyłka zwrotna jest realizowana bezpłatnie przez kuriera DPD lub paczkomaty InPost. Jeśli wybierzesz inny sposób przesyłki zwrócimy Ci jej udokumentowane koszty.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku uznania reklamacji naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe obniżymy cenę za reklamowany towar lub zwrócimy pełną należność za niego, jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy sprzedaży. W obu przypadkach zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.